Surffritt

Iphonen har börjat växa fast i handen och lyser allt större del av dygnet mig i ansiktet. Jag gör sällan något viktigt utan jag läser bloggar, kollar fb och instagram samt Aftonbladet. Jag irriterar mig själv genom detta ökande användande av att jämnt vara uppkopplad.
Så, efter att att ha läst bröllopscoachens inlägg om surfdetox, tänkte jag att ja, varför inte?
Så sedan i torsdags är det surffritt mellan kl 16-20, då lillan är vaken och hemma samt stunden efter att hon somnat, vilket oftast är kring kl 19-1930. Är maken hemma funderar vi på att förlänga surffria tiden till kl 21, för självklart har jag även informerat honom om detta 🙂
I dag när det är helg och vi alla var hemma, hade jag även surffritt kl 10-12. Det är inget problem och jag missar inget under denna tid utan får istället mera tid med familjen! Win win alltså.

I dag var Alicia även iväg på kalas. Vad roligt det var att se barnen leka och kramas och oj vad de fick mycket gott att äta.
När vi kom hem var Alicia helt slut. Hon har hostat sedan igår och nu under eftermiddagen var det ännu värre samt att hon började bli lite varm, rosig i ansiktet samt blank på ögonen. Lillstackarn. Får se hur natten blir.

Lämna en kommentar

Filed under Övrigt

Kommentera

