Uppdatering

Detta är det senaste:

Jag har drabbats av förkylning, vilket inte är roligt, men ännu mindre roligt är det när man är höggravid och trött och tung.

Jag jobbar mina sista arbetsdagar för det här året ( är det tänkt) och börjar så småningom få saker under kontroll.

Surffritt fungerar bra mellan kl 16-20. Inga problem alls! Tummen upp för det!

Illamående kommer smygandes om kvällarna när man ska lägga sig och att ligga ner när man mår illa är så där. Att sitta upp då, ja, går väl an en stund, sedan blir det trångt och tungt för att magen är stor (klagar inte över magen men…)

Lilltjejen är smågnällig en stor del av tiden, inte roligt när man själv känner sig likadan. Idag försökte vi pigga upp stämningen genom att baka chokladbollar. Det gick bra och smakade gott. Ytterligare en tumme upp.

På tal om chokladbollar..hmm, kanske inte det bästa att stoppa i sig då knapparna i skjortan redan spretar 😉 Jag är trött på stora tröjor och klämde därför på mig skjorta idag.. kan väl inte påstå att det var min bästa idé denna vecka. 🙂

Jag är halvvägs igenom kurs 3 i magisterprogrammet. Får se om jag lyckas få till att avsluta kursen innan magen kläcks.

Ja, så mycket var det väl inte. 🙂

IMG_7631

IMG_7632

IMG_7629

Lämna en kommentar

Filed under Gravid, Jag, Jobb

Kommentera

