Slutrakan 

I fredags jobbade jag vad jag tror var min sista arbetsdag för detta år. Jag skriver tror för vem vet vad jag får för mig senare i år…

Nu är det en vecka sportlov  jag hoppas kunna bli klar med uppgifterna till den kurs jag läser just nu och sedan är jag reda för nedkomst med barn nr 2! Fatta att inom en månad borde vi vara fyra i denna familj! Häftig känsla!

Jag har onte riktigt gjort klart här hemma än men det mesta börjar vara under kontroll och jag ser faktiskt fram emot förlossningen…. Maken är inte riktigt lika taggad på den biten, med tanke på hur utdraget det blev sist! Själv hoppas jag självklart på en mindre utdragen förlossning och sedan skulle jag vilja undvika kejsarsnitt, men men, vi fär se. Huvudsaken är att vi får en frisk och pigg en 🙂

Under graviditeten med Alicia tog vi några bilder på mig och magen och på maken, jag och magen.  Självklart ville jag att vi skulle få bilder även denna gång men det har dragit ut på tiden. I lördags blev det i alla fall av. Riktigt nöjd är jag med bilderna. 





Igår när solen sken passade vi även på att tvätta bilen och sedan njuta av solen en stund på gården. Dockvagnen fick komma ut på en premiärtur och lillan traskade på hur bra som helst med vagnen. Idag var det inget solsken men vi gick ut en sväng ändå. Dockan i vagnen, telefonen i handväskan och så gick vi iväg. Fantasi måste man då säga att lillan har, för plötsligt under promenaden ringde hennes telefonen. Det var banken, på en söndag! 🙂 när jag frågade vad banken ville så vill de tydligen bar berätta att de gjort mat och att hon inte behövde handla 🙂 go ungen min! 





Imorgon får lillan vara på dagis  jag kan göra klart in skoluppgift och sedan blir det sportlov resten av veckan. 

Lämna en kommentar

Filed under Barn, förlossning, Gravid, Jag, Ledig, skola

Kommentera

