Mensvärk

I måndagskväll och hela gårdagen hade jag molande värk, som mensvärk. Aldrig innan har jag varit så glad över en sådan värk. Igår kväll rev det i så pass mycket att jag började leta efter min värmedyna. Tyvärr hittade jag inte den och det som är ännu mer tråkigt var att värken försvann under natten och har inte kommit tillbaka. Vad jag längtar efter värkar! (Ska påminna mig själv om den meningen vid förlossningen) 😉

Idag har jag städat båda badrummen, förberett smörgåstårta, slappat i solen och varit på babysim. Men nej, inget händer!

Med Alicia gick vattnet och sedan 12h senare kom värkarna så jag har inte upplevt något sånt här tidigare. Dessutom kom hon utan förvarning, 2veckor tidigt så fastän jag har en vecka kvar känns det redan som övertid. Suck om det verkligen går över tiden! 

Imorgon fyller maken år så imorgon behöver inget hända men sen så! Kom igen nu kroppen!



Lämna en kommentar

Filed under Gravid

Kommentera

