Allt möjligt

Ja det är vad jag gör om dagarna, allt möjligt!

Igår var jag i väg på lunch med några från jobbet. Innan dess hade nag planterat om vår krukväxter. Svärmor kom hit så hon och jag och maken klippte, krattade och hade oss i trädgården. I dag har jag åter igen krattat ute i trädgården. Under alla löv och skräp som fanns på gården växte det en massa grönt, krokusar? Vem vet, men oj vad fint det kommer att bli till våren/sommaren. All tvätt är tvättad och badrummen städade jag tidigare i veckan. Alla skoluppgifter för nuvarande kurs är inlämnade i början av veckan redan. 

Däremellan ligger jag i soffan och tittar på TV. I dag morse konstatera jag att nag tappat två stenar från förlovningsringen. Inget hjälper denna förlossningen att komma i gäng, inte ens som tröst för mina borttappade stenar! Nej, jag borde väl planera in en resa, besök eller nåt annat liknande för då skulle jag säkert inte kunna gå!





Lämna en kommentar

Filed under Gravid, Vårt hem

Kommentera

