Födelsedag

Ja idag är det min födelsedag!! Fick frukost på sängen och många paket, vilket alla vet att jag älskar. 

  Sedan fick jag faktiskt en timme i solen på balkongen med mina nya bok, underbart! 

  Sedan blev det fika då svärmor kom på besök och med gåva. Efter det blev det den vanliga lördagsrundan, leksaksbutiken för att handla godis 😉

Väl hemma igen blev det grillmat men nu hade solen börjat försvinna och istället var det mulet och blåst. Efter lunchen blev det godis och film, varpå lilleman och jag tog oss en snabb vila innan svärfar kom på fika och med presenter 🙂

Det blev prinsesstårta och Alicia bjöd upp farfar till dans. Guld och gröna skogar sjunger jäntan 😉 

 Vid det här skede vräkte regnet ner och verkar göra så resten av dagen… Tråkigt! Nå överlag är jag nöjd med min dag. Lite mera sol och värme kan man önska sig men det kommer väl.

Ikväll blir det nog en bit tårta till och skumppa( alkoholfri, men bubbel som bubbel) 

År 31, här kommer jag!  

 

Lämna en kommentar

Filed under Jag, Kalas

Kommentera

