Finland, bröllop, midsommar, regn och bastu

Ja det sammanfattar i korthet vad jag gjort de två senaste veckorna 🙂 

Vi åkte till Finland för dop, Alicia fyllde 3år, det togs superfina syskonbilder, jag gick på bröllop på midsommaraftonen, även om jag bara deltog vid vigseln, det regnande en hel del så det blev mykcet film och lek inomhus, mycket god mat har ätits och alkoholfri cider har druckit…Golden Cap kan dom! 

När hemfärden började närma sig fylldes bilen till fullo med vårt baggage men även med en ny bastu och kakel och antal andra grejer som en kan behöva vid badrumsrenovering 🙂

Det har varit roligt att vara hemma i Finland även om tiden går allt för fort och jag hinner inte ens med en bråkdel av det jag skulle vilja. Nå vi kommer igen 🙂

Bör äve nnämnas att mina barn var riktigt duktiga resenärer; sov bilresorna och båtresorna gick även de riktigt bra!  

       

Inomhussysselsäätning;sortera bestick, bygga lego, titta på iPad och umgås

   
   

Ett fintbröllopspar ❤

   
 

Midsommargäng

   
   

Båtresenärer och sol när vi åkte hem

1 kommentar

Filed under Barn, Bröllop, Dop, Kalas, Kärlek, Ledig, Resa, Sommar

One response to “Finland, bröllop, midsommar, regn och bastu

  1. Mamma

    Fina veckor vi fick trots dåligt väder, men vi fick en heldel gjort enl bildbevisen. 😄

Kommentera

