Plötsligt händer det

Nej,ingen storslagen trissvinst,utan sommar, inte alls fel 🙂 

Igår och idag har det varit sommarhetta med över 40grader i solen och 30ännu vid 21-tiden på kvällen! Puh,varmt och svettigt och jag gillar det. Däremot är mina barn inte lika exalterade. Det är helt enkelt för varmt. Lillkillen sover korta stunder i skuggan och inomhus och rullar annars runt på filten under äppelträdet. Dottern vill helst inte alls vara ute mot eftermiddagen då det är så varmt. 

Jag njuter så gott det går ändå 🙂

   
 
  
Sommartrivseln startade igår med Magnus Carlsson som artist så vi traskade upp till berget.  

 Lillebror sov på vägen dit och där medan storasyster somnade på vägen hem. 

På tal om att plötsligt händer det; i två veckor har Axel försökt komma runt till mage men ena armen blir under och han blir arg.  

 Så här har det mestadels sett ut under två veckor men idag såg det plötsligt ut så här

   

Han lika förvånad som jag tror jag 🙂 Storkillen! 
 

Lämna en kommentar

Filed under Axel, Barn, Sommar

Kommentera

