Mammas flicka

Många av er som följer mig på Instagram eller fb påpekade att Alicia var ,ik sin mot när jag lade upp bilden på lilldivan. 

Jag måste nog erkänna att hon blir mer och mer lik mig. 🙂 För en vecka sedan köpte jag nya sommarskor till Alicia. Några dagar senare var vi åter ut på E-center för att handla nåt annat, då Alicia säger;” Vi måste köpa nya skor till mig mamma, de här så gamla” 🙂

I dag när jag skulle se på Glamour började avsnittet med olika antal kärleksscener med halvnaket folk. Alicia satt och lekte med sina Barbiedockor och började klä av dem. Jag frågade varför hon klädde av dockorna varpå hon svarar; ” De måste alla vara nakenfisar som i lamour” 🙂 

Älskade fjantunge! 

  Barbiedockorna skulle vara med och sova efter att de varit på bal! 

2 kommentarer

Filed under Alicia

2 responses to “Mammas flicka

  1. Mamma

    Oj den ungen hon kan hon.

Kommentera

