Hänt i veckan

Eller ja i helgen och fram till idag 🙂

Fredagen spenderades på Ljusne bad!  

  

Nöjda barn. 🙂

Vi har haft tur för när vi varit där har alltid nån av Alicias kompisar också varit där.

Lördag blev det Hudik. Leksaksaffär,godis och lunch på Max. Sedan hem och trycka i sig godis liggandes på en filt under äppelträd.  

   
På kvällen övar Axel sig på att stå och gunga i krypställning! Redan?! 

 Söndag blev det morgonpromenad och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. På kvällen blev det en till promenad för min del och detta blev resultatet.  

 Måndagmorgon promenad och lekpark. Sedan häng i trädgården. Pizzalunch i solen. Bokläsning och sol,sol,sol!  

 Besök av farfar 

 Axel dj:ade 

 Idag var det dagis och sedan när jag hämtat hem Alicia blev det en promenad i regnet för jag skulle få min nyckel till gymmet!  

 Jag!! Japp, i ett halvår framåt ska denna mamma gå på gym och bli en riktig puma! *hihi* 😉

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Familj, Jag, Sommar

Kommentera

