Augusti

Augustimånad visade sig bli sommarmånaden i år. Varma dagar och kvällar. Skönt, speciellt då mitt ”sommarlov” fortsätter 🙂

Det har blivit bad och lek utomhus vilket Alicia gillar. Axel är en riktigt softis att ha med. han sover, äter och ligger och chillar i skuggan 🙂

Här hemma har ännu ett målprojekt avslutats och nu får det bli en paus. Väntar hem några sprayfärgsburkar så kanske jag blir klar med vardagrumsinredningen också 😉

Jag har även tagit tag i att börja träna, vilket jag skrev om sist. Än har jag inte kommit igång men det är på g, så får se till veckan ska jag nog kunna ta mig dit 🙂 Spännande!

För övrigt blir lillkillen 5 månader på fredag och det firar vi med en tip till Göteborg..eller så åker vi dit för att maken ska gå på Metallica. Mera om Axel och hur han är nu kommer.

Nästa vecka börjar babysim och fortsättningskurserna så då ska båda barnen simma, ja och jag också förstås.

Veckan därpå drar även min skola igång..två kurser kvar och sedan D-uppsats, examensarbete. Puh!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna

IMG_9413 IMG_9419

Här står man i krypställning mer eller mindre konstant

IMG_9424 IMG_9426

Kom till hallonriket en morgon och under eftermiddagen när sonen sover, dotter är till farmor med pappa, passar jag på att läsa lite 🙂

IMG_9429 IMG_9432 IMG_9436 IMG_9441 IMG_9443 IMG_9446

Dagar på Ljusnebad!

IMG_9452 IMG_9457

Fina barn ❤

IMG_9460

Alicia har postat sitt första fan-brev till Hasse Andersson 🙂

IMG_9461 IMG_9469 IMG_9475

Lillkillen älskar hoppgungan 🙂

IMG_9497IMG_9271

Så kul när man får fläta hennes hår!

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Familj, Sommar

Kommentera

