Det var det

Ja, igår kläcktes koden till hur man kryper och lillkillen gjorde sedan inget annat igår än kröp omkring. Han är knappt 5,5månader!! Vi var även till BVC och där framgick det att han nu är 7520g tung och 67,5cm lång. Min lilla baby vad du växer och blir stor! Hjälp! 

   
Han fick även vaccinationer men skrek i 5sekunder och fortsatte sedan att leka med ett måttband han fick låna där. Gårdagskvällen var väl inte så mycket ovanligare än annars. Lite mera skrik var det på kvällen men om det berodde på magen eller vaccin vet jag inte men som sagt det var inte så mycket att råda om. Sov gjorde han sedan gott 21- 0730 förutom att ha vaknat vid 24 och varit missnöjd en stund och sedan mat kl 3.

Jag då? Ja, jag har gått på gymppa tisdag och onsdag och ska idag iväg för att träffa min PT. Spännande. Gymppan i tisdags var som ett yogapass i högretempo blandat med styrkeövning..huj vad tungt. Gårdagenspass var inget jag går på igen..det var lite aerobic blandat med dans och jag var faktiskt inte så imponerad av det eller blev ens jätteansträngd så nej, inget mera sånt. Utöver det så startade mina egna studier i tisdags och uppgift A 1 är inlämnad och A2 och är på gång/relativt klarar.

  Som sagt det går undan i detta hushåll 😉

Imorgon kommer mamma och syster för en helg här så får se om vädret är lite bättre än idag så vi kan åka iväg på Hudikmarknaden. Alicia har i alla fall planerat filmmys med mommo tills på lördag 🙂

1 kommentar

Filed under Axel, skola, Träna

One response to “Det var det

  1. Mamma

    Bråda tider både för dig o Axel. Mommo väntar ivrigt på vad det är för en film vi ska titta på med Alicia. Kramisar, vi ses snart.

Kommentera

