Helgen som var

I fredag kom min mamma och syster hit. Efter lunch begav vi oss iväg till Hudikmarknaden. Men ju längre tid som gick desto mera folk kom det och ingen av oss var väldigt sugna på att trängas bland med folk så det blev inte så mycket mera än meterlakrits inhandlat och så fick Alicia åka lite karusell med moster. Bra så.

IMG_9705

På lördag blev det en sväng i affärerna här i stan och sedan godis och film hemma.

IMG_9728 IMG_9729Igår var det bara häng och lunch ute på gården. Kl 17 gick jag och syrran iväg för att träna, mitt 4:de pass på en vecka! Efter träningen hoppade jag snabbt i duschen och sedan gick jag och maken på bio. När månne det hände senast?!

Alicia har sovit nere med mommo alla nätter. Axel sover i sin säng, nog i vårt sovrum, och maken har jobbat natt. Detta har inneburit att JAG har haft hela 2.10m sängen för mig själv!! 😀

Igår ställde sig Axel upp och stå i soffan, helt av egen maskin!! Jag tycker lillkillen kan lugna sig lite nu 😉

IMG_9726Nu har mamma och syster åkt hem. Alicia är på dagis. Jag försöker läsa/skriva på mina skoluppgifter och Axel gör allt för att förstöra 😉

Så trevlig start på nya veckan.

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Familj, Syskon

Kommentera

