Materialistisk lycka

Sedan jag jobbade i Finland och gick på Stockman och såg en Guess väska har jag velat ha en. Då och även senare har jag varit för snål för att köpa en. 

När jag fyllde 30 fick jag pengar för att kunna köpa en väska. Ändå har det inte blivit av. Jag har velat fram och tillbaka och inte velat beställa via nätet. Jag har inte kommit mig för att gå till någon butik som säljer väskorna heller. 

Jag har haft pengarna med till Finland och kollat efter väska på båtarna men inte hittat nån jag velat ha. 

Nu när vi kom hem från Finland den här gången hittade jag min väska! Så nästan 1 1/2 år efter min 30-årsdag fick jag min present. Det tackar jag för. 🙂

Ibland finns lyckan i materialistiska ting.  

   

2 kommentarer

Filed under Jag, shopping

2 responses to “Materialistisk lycka

  1. Mamma

    Hittade du den på båten?? Jäkligt snygg. Ordspråket säger ju att den som väntar på nåt gott väntar aldrig förgäves el för länge.

Kommentera

