Effektiv förmiddag

Idag morse vaknade jag och dottern vid kl 7. Lillebror hade en stund innan ätit och somnat om. Skönt för honom, önskar man själv skulle kunna göra det. 

Jag och dottern steg upp och inväntade maken som kom från nattjobb. Jag åkte iväg till gymmet och tränade. Hemma igen åt övriga familjen frukost. Efter frukost drig jag igång en maskin tvätt och hoppade in i duschen. När jag klev ut var det blött på golvet. Tvättmaskin läckte vatten. Hela familjen fördrev tiden på övre våningen passandes tvättmaskinen. När huvudtvätten var klar och den skulle till att skölja forsade vatten ut. Stopp där och bara välja tömning istället. Efter det åkte jag och dottern iväg för att köpa en ny tvättmaskin. Suck. 😦

Nå den kommer imorgon. 

Maken åkte sedan iväg för att få vinterdäck på bilen och jag la ut lillebror i vagnen för att sova och dammsugade sedan inne. Efter det kollade jag möjligheter att jobba extra i december. Nu är klockan 11 och jag tycker vi gjort en hel del samt spenderat allt för mycket pengar för att bara vara måndag förmiddag. 

1 kommentar

Filed under Träna, Vårt hem

One response to “Effektiv förmiddag

  1. Mamma

    Trevlig överraskning😕

Kommentera

