Svår ekvation 

Jag anser att jag är duktig på matematik men en ekvation kommer jag aldrig att få ihop; 

Småbarn+sömn+natt=hopplöst att lösa! 

Efter en natt där Axel igen sov bättre och jag själv kände att jag fick sova något var den här natt allt annat än god. Gnälliga ungar,en som snorar och hostar och en som bara inte kan ligga still och sova. 

Strax efter kl 4 var båda vakna. Alicia låg och pratade/lekte och Axel  pratade och satte sig upp och flinade till storasyster. Suck. På natten ska man sova! 😦

Lämna en kommentar

Filed under Barn, sömn

Kommentera

