Gott

Den här helgen består av en del gott och bra är väl det för vi sover då inte gott. Axel måste ha tänder på gång för det är skrik och gråt en hel del nu,dag,kväll och natt 😦

Igår var vi iväg till Kuliversum med grannarna. Superb idé.  

   
På kvällen fick jag en liten stund för mig själv. Äta gott och titta på skräp-tv.  

 Idag har jag och Alicia bakat för farsdag imorgon. M&M cookies och smörgåstårta! Hjälpredan var mer mån om att provsmaka än om att baka.  

    
 I Sverige har jag dessutom namnsdag idag. 🙂 

Dessa fick jag av maken.  

 Nu hoppas jag snart på ett lugn i detta hus så jag får äta godis i fred. Sedan hoppas jag på att även få sova gott. 

2 kommentarer

Filed under Baby, Baka

2 responses to “Gott

  1. Nillamommo

    Va duktiga ni har varit. Grattis vilket namn firar du idag? Stackars Axel och ni andra med – inte roligt med tandvärk. Mommo vet.

Kommentera

