Snabbvisit

Igår morse styrde jag bilen mot Arlanda. Hoppade sedan på flyget till Helsingfors. Sov hos mamma tillsammans med mina syskon. 

Idag körde sedan vi syskon till Borgå för att närvara på vår farbrors begravning. Fint och stillsamt. Som det ska vara. Psalmen Blott en dag,är så otroligt fin tycker jag. 

Efter begravning hoppade jag på planet mot Stockholm. Körde sedan hem och var hemma innan barnen somnat. 

En riktigt snabbvisit till Finland. Längtar redan tillbaka och få träffa nära och kära och under andra omständigheter. Jag vaknade upp till en dag då jag skulle på begravning,vilket är tungt nog men hela världen vaknade upp till ännu ett terrorattentat som nu dessutom helt geografiskt kom ännu närmare oss. 

Som jag skrev på Instagram; det behövs mera kärlek i denna värld!!

 Bilden är från Brunbergs godisfabrik (vart vi givetvis hann svänga in via) och jag tycker flera sådana maskiner bör spridas i världen! ❤

  Vi syskon. 🙂

1 kommentar

Filed under Familj, Händelser, Kärlek, Syskon

One response to “Snabbvisit

  1. Nilla

    Ja de var en snabbvisit – vi ses snart igen.

Kommentera

