Fullt upp

Jag klagade ju för inte så länge sen på att jag var uttråkad. Det är jag inte nu. Först och främst är nätterna inte så bra som de kan bli, än. 

I skolan har vi dragit igång med sista kursen innan examensarbete/uppsats. Forskningsmetodik är kursen nu samt som uppgift ska vi göra en projektplan och det är ingen liten uppgift. 

Sedan har jag börjat jobba tisdagar på skolan, vilket betyder att lektioner och uppgifter ska förberedas, lektioner hållas och uppgifter rättas. Dessutom har jag tagit på mig några extra arbetspass några helger i Hudik. Det var inte igår 😉

Sedan tränar jag ännu två mornar/vecka och för att toppa allt jobbade jag extra mågra timmar på dagis idag!  Så nu är det inte allt tråkigt utan snare en hel del att göra 🙂 

 
  

1 kommentar

Filed under Jag, Jobb, skola

One response to “Fullt upp

  1. Gunilla

    👍🏻👍🏻

Kommentera

