Hänt i veckan

Veckan började inte så bra. Jag hade jobbat natt,kom hem,maken åkte på jobb och lillkillen skulle inte sova sin förmiddagsvila. Jag var riktigt riktigt trött men fick till slut sova 1,5h men som sagt inte en optimal start på veckan. 

På eftermiddagen plockade jag fram ljusstakarna.  

 På tisdagkväll kom Jessica hit. Alicia bestämde direkt att hon skulle sova med Jessica. På onsdag hade jag seminarium och då tog Jessica hand om kidsen. Tack för det.  

 På torsdag åkte Jessica hem. Jag och grannfrun satte oss på bussen till Ullared. På den resan sov man ännu mindre än hemma. Hela fredagen från kl 8-16 minus lunch, gick vi omkring i butiken. Vi var hur trötta som helst och lite fattigare när vi väl kom tillbaka till bussen. Busschauffören samlade in summan som var och en hade handlat för och slutsumman var att vi hade handlat för 216tusen kronor!!!! 

 Igår gjorde lillfröken och jag en dörrkrans samt att jag plockade fram lillajulsgranen.  

   

På kvällen hade tomtenissarna lämnar några paket på trappan,trots en otroligt bråkig tjej här hemma. Nu blir det att passa sig och sluta bråka om det ska komma nån tomte på julafton.  

    
 
Idag blir det julgatans öppning och sedan är denna vecka slut. 

Lämna en kommentar

Filed under Resa, shopping, vänner

Kommentera

