Luciahelg

Ja om 11 dagar är det julafton. Väderprognosen säger att det är +7grader här då. Även om jag inte är ett stort fan av vintern tycker jag nog att det skulle kunna vara lite kallt och snö. 

Hur som; i onsdag var jag iväg på julbord till Albertina. Det var underbart gott!!

I lördags köpte jag julgran!! Så fin. Frågan är bara hur den ska få vara ifred när vi tar in den. Lilleman är överallt och drar ner allt! 

Vi gjorde även pepparkakshus igår. Alicia dekorerade.  

 Sedan drog jag iväg på jobb.  

 Idag när jag kom hem fick ungarna lussa lite innan jag gick isäng.  

    
 Senare idag blev det pepparkaksbak.    

Senare på kvällen var dessa två i sitt esse! Så de skrattade och busade.  

    
 Till veckan fortsätter jag förbereda för jul. En sak/dag.

Så håller vi tummarna för lite snö! 

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Jobb, Jul

Kommentera

