Blink

Måndag, tisdag, onsdag torsdag, fredag, blink. Så fort kommer även denna helg att vara över.

Hur som, i veckan har det varit jobb, träning, styrelsemöte på dagis, jobb, träning och skola. Jag har hunnit med att bli svensk medborgare. Vet inte om jag ska fira och vara glad eller sörja att det gick så långt. 😉 Jag är fortsatt finsk medborgare också så ingen fara 🙂 Till veckan ska jag i alla fall försöka fixa pass åt mig. 

 Nu är det i alla fall helg och jag inleder den med cider, godis och lite skolarbete (mitt egna) som ska vara inskickat senast på söndag. Maken inleder helgen med utgång. Ja, vi har olika intressen 😉 

 Vips är det måndag igen och då är det 5 veckor kvar till sportlov och några dagars semester. Inte alls tokigt. Men innan dess fortsätter veckorna nog som de gör med, jobb, träning, skola, och allt om igen. Dessutom vill man ju försöka mysa och gosa med familjen däremellan.

Trevlig helg!

Lämna en kommentar

Filed under Jag, Jobb, skola, Träna

Kommentera

