Dublin

I fredagsmorse kl 0250 steg jag upp. Klädde mig och hoppade i taxin som tog mig till tåget. Steg på tåget och kom till Arlanda kl 6. Kl 7.40 satt jag på planet till Dublin. I mitt stilla sinne funderade jag vad jag håller på med,för pigg var jag inte. (Förkylningen fortsätter nu på sin fjärde vecka). 

Nå i Dublin väntade jag sedan några timmar på mitt resesällskap. På schema stod alltså marriedwomensclub goes Dublin! 🙂

Fantastiskt sällskap,god mat pch dricka, bra samtal och nätter med väldigt få timmar sömn. Ja så var helgen. Det blev pubar med trubadurer  

 Dricka

   
    
 Turistande  med alkohol

    
 
Turistande utan alkohol

   
    
 Shopping hann vi också med. På tre dagar avverkade vi 35km på Dublins gator och närmare 40tusen steg. Bra vi! 

Resan hem gick bra. Jag känner mig lite trött och sliten och dessutom var det väckning 0535 tyckte lilleman! Gäsp, tycker jag. Nu är allt uppackat. Läkartid bokad då flunssan inte ger sig. Sportlov hela veckan är i alla fall skönt! 

Tack för en super helg my ladies!! Det gör vi om 😉

Lämna en kommentar

Filed under Resa, vänner

Kommentera

