Halva maj

Tänk att halva majmånad redan har passerat! Bara 14dagar till födelsedagen! 🙂  Jag hinner verkligen inte med nu. Tyvärr verkar även det soliga och varma vädret ha passerat. Hoppas dock att det återvänder snarast.

Den senaste tiden har det varit en del på jobbet med betyg som snart ska sättas. Dessutom är jag (tror jag) i slutskede av min magisteruppsats, men sitter väldigt många timmar om kvällen med den nu. Som tur har jag en riktigt bra handledare som är snabb och ger bra återkoppling. Hoppas verkligen att jag snart är i mål.

I helgen kommer mamma hit och direkt på fredag får hon passa barnen medan jag går ut för att lyssna på maken som tillsammans med några andra, har initierat till det fina evenemanget Holmfest, till minnet av Fredrik som gick bort i cancer. Det blir live-musik och intäkterna går till Cancerfonden. Även t-shirts säljs samt att tatueringsstudion Custom Classic Tattoo Söderhamn donerar hela sin dagskassa till cancerfonden. Hur fint är inte det?!

Resten av helgen hoppas vi på sol så man kan grilla och äta ute samt att barnen får sällskap på studsmattan av mommo 🙂

Men tills dess är det jobb, jobb och studier som gäller!

2 kommentarer

Filed under Händelser, Jobb, skola

2 responses to “Halva maj

  1. Gunilla Nylund

    Mommo på studsmatta – blir en syn för grannarna😄

Kommentera

