Mitt jobb

Jag har tidigare skrivit att det varit mycket på jobbet och att det har varit tufft. Nu är snart terminen slut och sedan väntas 8veckors sommarlov. 

Igår instagrammade jag några utlåtanden jag fått av några elever denna termin. Det är sånt som gör detta yrket roligt. Det och att se hur eleverna uppskattar och tar till sig kunskap och utvecklas som personer. Det är då jag har gjort ett bra jobb. 

Det är som sagt utvärderingar som dessa som gör jobbet roligt och att jag kan gå i högklackat och snygga kläder 😉

Lämna en kommentar

Filed under Jag, Jobb

Kommentera

