Halvvägs

Halva sommarlovet har gått?! Hur gick det till? Varför har jag inte fått mera sol denna vecka? Hur kommer det sig att resterande tid kommer att försvinna lika fort utan att jag hinner med allt jag skulle önska?!

Makens har tokjobbat denna vecka men om några timmar börjar även hans semester.

I onsdags kom min pappa hit och stannade tills på fredag. Med sig hade han 2,5kg godis från Brunbergs! Vilken lycka. 


Alicia och Axel fick någon annan att plåga 😉

Idag har vi haft besök av Therese och barnen. Kul för mig med prat-sällskap och kul för barnen att få träffa och umgås med andra barn. Win-win liksom. 

Nu hoppas jag på mycket sol de närmaste dagarna och sedan i slutet av veckan blir det Åland för mig och barnen. Hoppas på sol även då! 

Lämna en kommentar

Filed under Familj, vänner

Kommentera

