Sommarflunssa

Vem har kommit på att man ska vara förkyld när sommarvärmen slår till? Jag är täppt och hostar och har stundvis värk i armarna. Maken febersvettas som en tok och är allmänt risig av förkylningen. Lillkillen snorar nåt otroligt och har rethosta. Behöver jag nämna hur svårt det är att natta honom?!

Alicia då, ja än så länge är hon frisk och uttråkad av värmen och av sällskapet. Hoppas nu på snabb förbättring för detta är ingen höjdare. 

Klädde i alla fall på mig nåt vettigt och gick en snabb sväng ner på stan. På bilden ser jag betydligt fräschare ut än vad jag känner mig. 

2 kommentarer

Filed under sjuk, Sommar

2 responses to “Sommarflunssa

  1. Annika

    Åh,det där är precis som hon vårt men istället för flunssa så har vi fått magsjuka 😦 endast storasyster har klarat sej och är nog rejält uttråkad. Krya på er!

Kommentera

