Busy busy

Jag har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva här.

Förra helgen gjorde vi en liten utflykt till fårhagen i närheten till oss. Vi var där i ca 1 timme. 


Att mata och klappa får är väldigt spännande. Vi tog även en tur ner på stan då Strömmingsleken var i stan. På söndag blev det några timmar av mat, karusellåk och ballonginköp innan vi nöjda gick hem igen. Alicia åkte till och med karusell utan att vi åkte med henne! Hur modigt är inte det? ❤

 I det stora hela en lyckad helg.

I måndags började vardagen på allvar. Dagishämtning och lämning har gått bra och Axel har i nuläget anpassat sig utmärkt. Själv har jag inte känt att jag anpassat mig ett dugg, det har inte varit mycket rätt på jobbet denna vecka, men det kanske (hoppas jag) ändras nu annars är det väl bara att stå ut i 16veckor för sedan är det jullov! 😀
På torsdag kom min mamma och moster på besök. Så det har blivit en hel del god mat och lite gott att dricka. Där emellan har de fått leka och pyssla och sprungit omkring med barnen. Riktigt roligt var det att de kom hit!

Nu är barnen isäng och jag ska nog inte heller stanna uppe länge. Imorgon kommer nya elever så får se vad denna termin har med sig.

Lämna en kommentar

Filed under Dagis/förskola, Familj, Jobb

Kommentera

