Tillsammans 

är vi stark. Idag var vi bokstavligen det. Maken jobbar och jag ville träna så för att få det att gå ihop och fördriva tiden åkte jag och kidsen iväg för träning. Bra tänkt av mig. Ungarna trivdes och jag fick utfört ett träningspass. 

På eftermiddagen hade vi besök av nya grannar och svisch var det middagsdags och så var den dagen förbi. 🙂

Igår hade vi fest med ungarna när jag gjorde lunch. Även då blev det ett svettigt träningspass. 😉 Dansa loss till Benny Törnroos och Sås&Kopp


Här får man även med historia. 

https://youtu.be/_JML-U2MQAo

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Träna

Kommentera

