Mycket nytt

Denna vecka har inneburit en hel del nyheter. 

Egentligen började det i söndags då Alicia fick en större cykel. Nu tycker hon till och med att det är roligt att cykla. 

På söndagkväll fick vi offerter till badrumsrenoveringen. Spännande,roligt och dyrt 😉

Idag fick jag lite nya träningskläder från företaget som jag modellade för tidigare i våras. Företaget är nytt och finns i Söderhamn och heter Workoutempire. Lanserar kläderna inom den närmaste tiden. Supersnygga och sköna kläder. Jag kommer nog vilja skaffa alla färger 🙂

Dessutom fick jag nya matsalsmattan idag. 

På fredag får jag nya naglar. 

Vilken vecka 😊

4 kommentarer

Filed under Träna, Vardag

4 responses to “Mycket nytt

  1. Gunilla Nylund

    Oj va snygg matta. Inga fel på frun heller😊

  2. Alltså träningskläderna var drömliga, finns det andra färger då? 🙂

Kommentera

