Superwoman

I helgen hann jag med en hel del. Fredag åkte vi alla till Bollnäs så jag fick naglarna fixade. De andra hälsade på farfar. 

Lördagmorgon drog jag på mig dessa kläder igen. Och jobbade som psyk.syrra igen. Riktigt trevligt. 

På kvällen hann jag göra lite skolarbete när barnen somnat. 

På söndag var maken i lite sämre skick än normalt så jag var ute med barnen en stund på förmiddagen. Fick gården krattad. (Igen). Efter Axels vila packade vi oss till simhallen. Axel är inte så imponerad av att simma. Alicia däremot åkte rutschkanan själv hur många gånger som helst. 😀

Efter bad får man glass. Maken fick även mat. Alla nöjda. 😊

Helgen gick fort och det känns som om jag gjort nåt hela tiden förutom att städa. Det gjorde jag ikväll. Ibland tycker jag att man som kvinna/mamma/fru är lite av en superwoman. Det tycker nog maken också eftersom han är den som köpt skjortan som jag har på bilden ovan. 😉

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Jag, Jobb, Kläder

Kommentera

