En lugn helg

Denna helg var det meningen att jag och maken skulle vara i Krakow men eftersom Axel var sjuk förra veckan om insättning och upptrappningen är så ny, avbokade vi vår resa. Våra barnvakter avbokade däremot inte sin resa så på torsdagkväll anlände mamma,syster och systerson.

På fredagkväll gick jag och maken ut på drink en stund. När vi kom hem la vi oss i gästrummet i källaren. Som vi sov gott. Klockan 9(!) serverades vi frukost på sängen.

På lördagkväll åt vi planka som jag beställt tidigare i veckan. Lite vin på det och en film. Sedan la maken och jag oss i källaren igen och sov till kl 8. Jag somnade ännu om och vaknade en halvtimme senare.

Fatta, två nätter utan uppvaknande och att sedan dessutom inte behöva stiga upp kl 6 med morgonpigga barn!

Ja visst är det tråkigt att vår resa till Krakow inte blev av men att få sova utan barn, utan uppvaknande och utan tidig morgon var nog nästan lika bra!

Tack för en lugn och bra helg.

img_2252

Lämna en kommentar

Filed under Barn, Familj

Kommentera

