Ytliga ting

Detta är inget sponsrat inlägg och ingen reklam. 

I torsdags öppnades workoutempires webshop. Jag inhandlade direkt en del saker. Jag har då aldrig förr satt sådana summor på träningskläder som jag gjorde nu men jag tycker det var värt det och att jag är värd det. Shit så snygga o sköna kläder. Riktig materiell lycka. Dessutom är ju företaget i Söderhamn. Nu har jag träningsset från WE i 3olika färger! Jag är ingen modell då bilderna är därefter 😉

I helgen har jag surfat igenom Internet angående att leasa eller köpa bil. Hjälp vilken djungel. Vi har ju fungerande bilar men jag är inne på en ny bil. Detta materialistiska begäret. 

Vidare är det ju även sådant här jag kollat runt på. Bilden är från Apollos sida o föreställer Santo Miramare Resort, Santorini

För övrigt väntar vi på att badrumsrenoveringen ska dra igång. 😝

Lämna en kommentar

Filed under Jag, Resa, Träna

Kommentera

