Uppdatering

Vardagen är igång och det har gjort att jag inte hunnit eller orkat blogga och vardagen har även hunnit innebära vab. Förra helgen blev lillkillen magsjuk men vi andra klarade oss. Dock har jag mått riktigt pyton denna helg men inget mer. Enligt Aftonbladet (högaktningsfull källa) är magsjukan på väg att nå sin kulmen så vi kan väl hoppas att this was it. 

För övrigt har det varit en del tankar kring arbete,ledarskap,uppskattning osv denna vecka. Makarna Harf är ju händiga på många sett o veckans podcast var superb. Undrar om man platsar i deras företag? 😉

Jag har även anmält mig till min första retorik workshop med retorikern Elaine Eksvärd. Riktigt roligt! 

Spretigt inlägg. Återkommer i nåt skede med kanske nåt mera strukturerat inlägg 😉

Lämna en kommentar

Filed under Allt

Kommentera

