Sm

Det har hunnit bli en ny månad sedan jag senast skrev. Jag har helt enkelt inte haft ork att skriva. 

Den senaste veckan har det varit Sm i stan. På onsdag var jag och några kollegor tillsammans med eleverna uppe på Hällåsen och såg bl.a. Kalla ta hem guld i 10km. Roligt hade vi. Jag har även köpt en ny mys-dress som jag mer eller mindre bott i senaste veckan. Workoutempire hade ett bra pris på den nu under Sm. 

Så mycket sport har det intr blivit. Maken har jobbat och att gå på tävlingar med två vildingar som inte är intresserade av tävlingarna är något jag avstått från. En del barnvänliga aktiviteter har det blivit. 

Nu är snart denna vecka slut och det betyder 4v till sportlov! 

Lämna en kommentar

Filed under Händelser

Kommentera

