Fjällen

I fredags efter jobbet blev jag upplockad av två snyggingar som tillsammans med mig och tre andra lika snygga kvinnor skulle spendera helgen i fjällen. Just det, jag i fjällen?!?!

Det blev mat och vin, mat och bubbel och en massa samtalsämnen som averkades. För mig blev det även en svettig och tung,nästintill hopplöst omöjlig skidtur. Senaste gången jag skidade är minst 14år sedan. Hur tänkte jag? Men sällskapet,vyerna och luften var toppen så varför inte. Det blev 5 fall varav ett fall har resulterat i ett blåfärgat lår. Ja hela låret, inte ett blåmärke på låret. 

Det blev även bastu, möjlighet art sova ostört, inte passa tider, vila i soffan framför en brasa och goda skratt. På söndag bar det av hemåt igen. 

 Tack tjejer för en välbehövlig helg! 

Lämna en kommentar

Filed under vänner

Kommentera

