Styrka

Ja förra helgen var väl en riktig partyhelg för min del. Superkul! Varför gör jag inte dey oftare? Ut med vänner o bubbel? 😉 

Svar; jag var såååå trött på söndag så jag höll på att somna var som helst. 

Jag har nu jobbat tre dagar och har fyra dagar ledigt. (Fördelen med lärarjobb och ferietjänst)

Imorgon är det kosläpp på programmet och på fredag är det lägerdag med Stimmet! Skoj!!

Idag har jag varit i kontakt med ”min” PT och ska köra en boost i augusti. Hon är så populär så det finns inga tider innan dess. Förutom att planera min egna kroppsstyrka har jag idag tillsammans med eleverna besökt Hospice i Sundsvall. Där handlar det om en helt annan styrka, kunna finnas där och trösta,stötta och vårda människor i livetsslut samt även deras anhöriga. Ett riktigt fint ställe och jag blir varm i hjärtat att veta att det finns ett så fint ställe med ett sånt engagemang för yrket! Wow! Starkt! 

Nu helg med dessa två, ja och självklart maken också. ❤️

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Jobb

Kommentera

