Andra prioriteringar

Det är återigen länge sedan jag skrev på bloggen. Det beror helt enkelt på att jag inte har orkat och för att jag har haft annat för mig såväl på jobbet som hemma.

Sedan jag senast skrev har jag hunnit fylla 33 år och fått presenter och druckit champagne.

Det har varit Pride i stan och med det en massa program varav det enda vi gick på var paradtåget, och vi deltog inte ens utan vara bara ner på stan för att se. Hur som helst, bra och viktigt att det ordnas!

Förra helgen blev det storstädning här hemma. Jag började i min klädgarderob, fortsatte till förrådet med gardiner, handdukar osv. Sedan vidare till källarförråden, städat i köket samt inhandlat nya gardiner och gjort snyggt i vardagsrummet. Sålt av och burit iväg en massa grejer och köpt hem ett smyckeskåp. Dessutom hann jag iväg för att träna. Jag kan säga att det kändes rejält i kroppen efter att ha storstädat och hållit på här hemma och sedan träningsvärk på det.

I onsdags hade barnen sommarfest på Stimmet. Förstå att nästa år slutar Alicia för att börja på 6-års!! Nästa fredag fyller hon 5 år!! På söndag har hon barnkalas och huset blir fullt med barn. Sedan är det 8 arbetsdagar kvar!

 

Lämna en kommentar

Filed under Alicia, Jag, Kalas, Vårt hem

Kommentera

