Student

Igår var jag tillsammans med arbetsgänget på lunch till Albertina. Alltid lika gott där. På kvällen gick jag och barnen ner på stan för att kolla läget på Schools out! Vilken grej. Hade inte förstått hur mycket kul för ”små” barn det fans. Hoppborgar,rutchkanir och hinderbana. Gratis dessutom. Schools out är ett drog/alkoholfritt evenemang så sker vid skolsavslutningen och erbjuder en massa artister och andra aktiviteter. Vi lyssnade även på Wiktoria. 

Idag tog eleverna i Söderhamn studenten och jag fick vara med då jag var mentor till vård- och omsorgseleverna innan min föräldraledighet. Vilken sommarväder vi dessutom hade! 

Jag hade på mig min klänning från e/s design! Vilken underbar skapelse. Dessutom verkar navyblått vara årets färg. Vi var många i den färgen! 🙂

Fyra arbetsdagar kvar sen blir det även sommarlov för mig!

Jag på min stundent 31.5.2003 

Lämna en kommentar

Filed under Händelser

Kommentera

