Midsommar och sommarlov

I onsdags gick jag äntligen på sommarlov i sju veckor!! Skönt! Däremot kommer dessa veckor svisha förbi snabbt och jag kommer inte hinna med allt jag vill. Well well. Sommarlovet till ära inleddes med rosé. Midsommaren skulle vi tillbringa hos den alltid så trevliga och tokiga ”Snilsson” men Axel vaknade 0400 med 38,7 i feber. Maken och Alicia drog iväg på sillunch och jag och lillkillen stannade hemma och såg på Trolls för hundraelftemiljonte gången. Vid kl 15 böts jag av och jag och Alicia drog iväg på midsommarfirande. Blomkransarna fixade vi på förmiddagen. Alicia tyckte det var tråkigt att det inte skulle vara nån midsommarstång men som tur var det nån mer som hade tänkt så och plötsligt stod det en midsommatstång på gräset. 

Strax efter kl 20 var vi hemma igen. Trötta men nöjda. Tack ❤

Idag har vi varit ute i solsken, inne under åskregnet, ute igen i sol och värme för att sedan grilla i regn. Svensk sommar! Hoppas att den finska sommaren är bätte de närmaste veckorna! 

Lämna en kommentar

Filed under Ledig, Sommar

Kommentera

