Sommarpaus

eller bara paus. Det går inte att säga att vi har haft den bästa sommaren hittills i år men jag har ändå tagit någonslags paus från bloggandet. 

Hur som i torsdags för snart två veckor sedan packade vi bilen och körde till Sthlm. Maken och jag samt 55tusen till gick på Guns ‘n Roses! Slash<3 November rain ❤ Jaja,resten var också bra! Mamma fick äran att stanna på hotell med barnen. På fredag tog vi båten till Helsingfors. Väl hemma i Finland gjorde jag och maken en trip österut, Kuggom blev nästa hållplats men bara för en stund. Sedan blev det att åka jetski ut i Lovisa och plötsligt var vi på en söderhavsö,åtminstone var det varmt och otroligt tyst och stilla. Det blev en tur till Svartholmen för middag och sedan hem till Kuggom för bastu. Underbart med vänner som bjuder till! 😘Dagen efter stannade jag och maken till på Brunbergs. Mums. 😉

Sedan blev det några dagar hos mamma, lekparken i Fiskars och Cafe Dagny i Dönsby hann vi också med innan jag skjutsade maken till flyget. På torsdagkväll hann jag ännu med på en babyshower samt en sväng till Hangö för att lyssna på trubadur. Efter det har det blivit strandhäng,klassfest m.m men mera om det en annan gång. For now; over and out! 🤘🏻

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Ledig, Resa, Sommar, vänner

Kommentera

