Slutet

Av min vistelse i Finland närmar sig sitt slut, för denna gång. Jag har ingen längtan alls till Sverige utan skulle bra kunnat stanna kvar ett tag till. Well well, min bättre hälft finns på andra sidan sjön så imorgon åker vi hem. 

Den senaste veckan har jag hunnit med klassträff, 20år sedan vi gick ut sexan. 21 av 32 dök upp. Riktigt roligt var det att se alla igen. Jag och mina partners in crime under många år, hade klädmatchat;marinblått och vitt is the new black! 

Två dagar har mamma och jag tillsammans med kidsen hängt på stranden. Enda gångerna denna sommar. Vi var en sväng till min kusin och barnens småkusiner. Alla nöjda! 🙂Vi har ätit lunch på Santa Fe, ätit en hel del jordgubbar och ärter, ätit berlinermunkar och jag har ätit lunch med Jill och druckit cider i mitt ”gamla vardagsrum” dvs Santa Fe! Och så har jag köpt en pulsklocka. Fick för mig att jag ska börja springa. Hur tänkte jag?!Som sagt, Finland i mitt hjärta! Tack för denna gång! 

Lämna en kommentar

Filed under Familj, Finland, Kärlek, Kusiner, Ledig, Sommar

Kommentera

