Hösttermin 2017

Imorgon kickar vardagen in igen. Ganska skönt egentligen. Tyvärr kan jag inte säga att sommaren på något vis har varit den bästa men ljusglimtar har funnits som tur är. Rent vädermässigt tänkt hoppas jag i alla fall få sol om ca 6veckor!

Som sagt imorgon på jobb igen. Dagen kommer antagligen gå ut på att få nya jobbdatorn att samarbeta, pust. På onsdag kommer vuxeneleverna och ungdomarna kommer nästa måndag. Mina egna studier drar igång först om några veckor, denna gång blir det Arbetsledning inom vård och omsorg. 

Jag hoppas hösten blir bra och hyfsat lugn och främst av allt hoppas jag på en frisk, pigg och glad familj hela hösten. 

Nu ett sista glas vin för detta sommarlov. 

Lämna en kommentar

Filed under Dagis/förskola, Jobb, Vardag

Kommentera

